söndag 16 mars 2014

Utfärd till Mölledammarna

Förra helgen var vi en tur norrut och råkade på hemvägen komma in om Mölledammarna i Risekatslösa. Där fanns det, en för oss obekant, väldigt mysig vandringsled runt dammarna, som ligger nere i en lägivande dalsänka. 
C.Milan och hans hund?
Fina promeandstråk och goda chanser till ankmatning....
...picknick och solande.
Som syns är det en stor pojke som tagit bilderna. Han deklarerade dagen efter sin tionde födelsedag att "Nu känner jag att det är dags att ta egna beslut". Att fotografera mera är ett av dessa beslut.

2 kommentarer:

  1. Jag skrattar, klart att man ska fatta sina egna beslut när man fyllt 10! Och lilla vovven så söt! Härlig promenad ni gjorde.
    Mina fågelholkar har satts upp i träd, dom stod bara på verandaräcket när jag fotograferade dom.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Kul att du hittat till min blogg. Nu har jag botaniserat runt i din och lagt dig till min blogglista. Du har en verkligt inspirerande blogg! Kul med växthuset från Burträsk. Jag bor bara ca 3 mil därifrån och har varit och tittat på växthusen på det företaget :-).

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad. Jag uppskattar det verkligen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...