onsdag 5 juni 2013

Trädgården just nu, med ny grind

 Det blommar överdådigt just nu. Syrenerna är som vackrast och doftar ljuvligt.
 Jag har gjort en ny 'grind' för att Blixten skall sluta fara ut och 'hälsa' på alla som går på trottoraren utanför. Den fungerar perfekt. Nu har vi en lugn och fin hund som vet att det inte hjälper att stressa runt för att hälsa på alla. Pyh vad skönt!
 Den är gjord av pinnar från Parken för att matcha mitt Dontbo (bakgrunden och bilden nedan).
'Drontbo' med ros på = rosbåge min stil
 Och så blommar alla Allium så vackert. Jag satte ett gäng till i höstas och det är jag väldigt nöjd med nu. Vissa bestämde själv var de skulle stå, som denna som tog sig in i Drontbot.

3 kommentarer:

  1. snygg grind och det är just det bästa man kan göra när man har hund, sätta upp staket och grind, tyvärr har jag grannar som tycker att det är bättre att skälla på hunden eller att ha hunden instäng på altanen än att ha ett staket
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera
  2. AAAAH, jag blir galen!! Kom hit och bygg kvinna! :D Jag älskar din grind och jag älskar ditt drontbo. Bra jobbat!

    SvaraRadera
  3. Underbar grind. Får "vill-göra-en-likadan-begär". Riktigt roligt att följa allt fint på din blogg!
    Tack för de rara kommentarerna på min blogg! Gjorde mig glad.
    Jag är ullnörd så när jag såg din alpckaull så vill jag ju ha sån ull. Men hur är den att tova? Kan inte spinna ull själv ännu :)
    //Maria

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad. Jag uppskattar det verkligen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...