torsdag 20 december 2012

Pyssel - före och efter pysselmöblen

Jag har fixat mig en egen pysselmöbel. Nu har jag inte mina projekt utsprida över alla (inte) lediga ytor utan snyggt undanstoppade i lådor. Lättare att damma av, snyggare att se på och roligare att arbeta med. Bara plus, förutom i plånboken förstås.
före - pyssel lite över allt
Nu kan jag sitta på mina lammplädar i fönstret, med ljuset i ryggen, och pyssla med mina projekt och lyssna på bra böcker. Jag säger JA TACK. Men nu vill jag ha mera tid till pysslande, tack! Men snart är alla julklappar klara och då är det all tid åt mig och mitt!
efter - organiserat pyssel

2 kommentarer:

  1. skönt att ha en egen pysselplats och fin blev den
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera
  2. Ordning och reda, hos mig ser det ut som första bilden, bara mycket mer oreda. Smart med en egen byrå som håller allt på ett ställe. Mysig plats ser det junockså ut som :)

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad. Jag uppskattar det verkligen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...