onsdag 22 februari 2012

VAB och VAB igen

Då var tredje VAB[vård av barn]dagen nästan slut. Jag undrar verkligen var lillen fått nu. Febern har pendlat mellan 38 och 40 under fem dagar. Magont har kommit och gått och aptiten är så liten att inte ens en semla gått ner idag. Inte känns det kul inte. I morgon åker jag nog till jobbet, om han är bättre på morgonen. Mormor och morfar ville gärna leka.... men är det samma visa med "var annan dag hög feber" så får det bli en dag till. Att man måste oroa sig så för de små. Jag är helt utmattad efter en dag av omhändertagande - säkert bara för att jag oroar mig för grabben. Nu tänker jag kollapsa i soffan med vin och en film.

PS - jag har tagit bort ordkontrollen nu. Tack för att ni påpekade att jag hade den påslagen!

1 kommentar:

  1. Usch stackare!
    Vi har också varit sjuka och förkylningen har inte släppt sina klor om oss än! :o(
    Hoppas C blir bättre snart!

    Krya-på-sig kramar från oss

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad. Jag uppskattar det verkligen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...