söndag 8 maj 2011

Blixten har slagit ner

NU har Blixten ääääntligen flyttat hem till oss. Sonen är i sjunde himlen och hunden verkar vara på samma plats.

Hur  mycket kan man egentligen gosa och leka och mysa? Tills man kollapsar tydligen. Blixten fann sig väldigt snabbt i att ha ett nytt hem. 500 meters smågny i bilen -- sedan sov han hela vägen. Väl hemma var han lika glad åt att vara ute som att ligga i köket och sova. Men husses mage var en klar favoritplats.

Sonen blev ganska tagen av hela tillställningen. Mot kvällen hade han huvudvärk så vi bestämde att han fick ta kombinerad återhämtning och VAV (Vård Av Valp) under måndagen.

1 kommentar:

  1. Och jag säger: Hur söt kan man egentligen vara? :o) Kan meddela att mina familjemedlemmar var något avis när jag berätta var jag varit idag... hi hi

    Kramar från oss längre ner i gatan.

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad. Jag uppskattar det verkligen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...